Subject: FW: Tööprojekti muutuse kooskõlastamine - Eesti Vabariigi kagupiiri maismaaosa piirilõikude 9 ja 10 maastiku läbitavuse parendamine, tööprojekti koostamine ja viivitusaia ehitustööde tellimine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 12:21:24 +0300

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Rait Kärner <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 11:53 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Tööprojekti muutuse kooskõlastamine - Eesti Vabariigi kagupiiri
maismaaosa piirilõikude 9 ja 10 maastiku läbitavuse parendamine,
tööprojekti koostamine ja viivitusaia ehitustööde tellimine

Tere

Konsulteerisin Transpordiametist Tõnis Plekseppaga ning Tema soovitus oli
saata muudatus otse Teile kooskõlastamiseks kuna varasem kooskõlastus on
tulnud samuti Teie poolt.

Palume Teie kooskõlastust tööprojekti täiendusele mille raames soovitakse
paigaldada kinnisel meetodil reservtoru vastavalt lisatud joonisele.

BIMAP OÜ on koostanud tööprojekti ning käesolevaga soovime kooskõlastada
tööprojekti täienduse Politsei-ja Piirivalve tellimusel hankes:

Eesti Vabariigi kagupiiri maismaaosa piirilõikude 9 ja 10 maastiku
läbitavuse parendamine, tööprojekti koostamine ja viivitusaia ehitustööde
tellimine

Tegemist on riigikaitselise ehitisega, mille kõik joonised ja dokumendid
on mõeldud ainult asutusesiseseks kasutamiseks. Kooskõlastamiseks on
esitatud ainult fragment projektist, mis on seotud Teie asutusega.
Kooskõlastatav joonis AK022023_TP_reservtoru on lisatud käesoleva kirja
manusesse.

Riigihanke viitenumber: 247500

Tööprojekt on varasemalt Transpordiameti poolt kooskõlastatud, kiri nr
7.1-1/24/292-2 (21.02.2024).

Kooskõlastataval joonisel on Transpordiameti hallatava teega kokkupuude
järgnevas kohas:

1.	suur „Saatse saabas“, tee nr 18178 Värska-Ulitina 8,69 km

Seejuures juhime tähelepanu, et käesoleva projekti raames ei ehitata välja
mahasõite, sest piiritaristule ei rajata teid (st katendikonstruktsioone).
Mahasõitude rajamine lahendatakse tulevaste hangetega/projektidega.

NB! Kuna tegemist on riigikaitselise projektiga ning täienduse tellimus on
tekkinud PPA initsiatiivil enne tööde teostamise tähtaega, siis palume
väljastada kooskõlastus võimalikult kiiresti.

Lugupidamisega

Rait Kärner

Projektijuht

T: +372 56607223

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <http://www.atemo.ee/> www.atemo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.